Dia Internacional de les Dones 2022

Arriba el Dia Internacional de les Dones d’aquest any 2022, marcat per un nou drama que afecta de ple a les dones, com és la guerra de Rússia contra Ucraïna. Milers i milers de dones refugiades, moltes d’elles amb els seus fills, fugen terroritzades del conflicte. La lluita feminista, però, continúa i avança, tot i les enormes dificultats, i és també sinònim de la lluita per la pau. Com sempre, ACAF està i estarà amb les dones i amb la pau, a Ucraïna i a tot el món.

Us presentem una galeria d’imatges de la jornada reivindicativa del 8 de març d’enguany a la ciutat de Barcelona.

 
Llega el Día Internacional de las Mujeres de este año 2022, marcado por un nuevo drama que afecta de lleno a las mujeres, como es la guerra de Rusia contra Ucrania. Miles y miles de mujeres refugiadas, muchas de ellas con sus hijos, huyen aterrorizadas del conflicto. Pero, pese a todo, la lucha feminista continúa y avanza, aún con las enormes dificultades con que se encuentra, y es también sinónimo de la lucha por la paz. Como siempre, ACAF está y estará con las mujeres y con la paz, en Ucrania y en todo el mundo.

Os presentamos una galería de imágenes de la jornada reivindicativa del 8 de marzo de este año en la ciudad de Barcelona.
 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.