Comença la Festa!

Per fi ens hem retrobat als nostres carrers, plens d’alegria i ganes de passar-ho bé!! Gaudint dels amics, acompanyant el seguici inaugural amb trabucaires, diables, bruixes, dracs, gegants i capgrossos, castellers, tot plegat al ritme de les batucades i els grallers.

Arribant a la plaça de la Vila, hem sentit el pregó del doctor Martín Rueda, hem gaudit de les actuacions de les colles, i en acabar, cap a la recepció d’entitats, per seguir compartint una estona amb amics i diferents entitats de la nostra ciutat.

Us deixem una bona mostra de fotografies de tot el recorregut del seguici inaugural d’aquesta Festa Major 2022.

Gràcies a tothom que fa possible aquestes Festes Majors tan entranyables, seguim!!



¡Por fin nos hemos vuelto a encontrar en nuestras calles, llenos de alegría y ganas de pasarlo bien! Disfrutando de los amigos, acompañando a la comitiva inaugural con trabucaires, diables, bruixes, gegants, capgrossos, castellers, todo ello al ritmo de las batucadas y los grallers.

Llegando a la plaça de la Vila, hemos escuchado el pregón del doctor Martín Rueda, hemos disfrutado de las actuaciones de las colles, y a continuación, a la recepción de entidades, para seguir compartiendo un ratito con amigos y diferentes entidades de nuestra ciudad.

Os dejamos una buena muestra de fotografías de todo el recorrido de la comitiva inaugural de esta Fiesta Mayor 2022.

¡Gracias a todos los y las que hacen posible estas Fiestas Mayores tan entrañables, seguimos!

Imágenes Relacionadas:

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *